مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

 نشست تجلیل از مدیران و مربیان مهدکودک های فعال کانون های غنچه های هلال احمر استان قم در برپایی نمایشگاه کودک توانای سرزمین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این برنامه که حدود 100 نفر از مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی سراسر استان قم حضور داشتند، معاون امور جوانان، ضمن تقدیر از فعالیت های کانون غنچه های هلال احمر، گفت: تلاش ها و همراهی شما با هلال احمر موجب اجرای برنامه های بزرگ در سطح کشور است.

وی برگزاری برنامه های متنوع را حاصل همفکری  و همت همکاران  با تدبیر و تامل با مدیران و مربیان تلاشگر این کانون عنوان کرد و افزود: این همدلی  همواره  از دلایل موفقیت کانون غنچه های هلال احمر در استان قم است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در جمع مدیران و مربیان همیار کانون غنچه های هلال احمر گفت: برگزاری نمایشگاه کودک توانای سرزمین من از برنامه های بزرگ و منحصر به فردی بود که باز هم همت شما در استان قم برای نخستین بار اجرایی شد.

مصباحی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از اجرای طرح های جدید حمایت می کند، بیان کرد: کسب رتبه عالی در چند سال متوالی توسط کانون غنچه ها استان قم در کشور را نتیجه تلاش مدیران و مربیان کارآمد این استان است.

وی یادآور شد: پیگیری های دلسوزانه و همکاری مطلوب مدیران و مربیان مهدهای تحت پوشش عامل پیشرفت در ادامه این مسیر و شایسته تقدیر است.

در این مراسم؛ ضمن معرفی کارشناس جدید این کانون، جمعی از مدیران به ارائه نظر و پیشنهاد در زمینه بهبود عملکرد و اجرای برنامه های متنوع در ادامه همیاری با هلال احمر پرداختند.

گفتنی است، در پایان این نشست هم اندیشی از مدیران کانون غنچه های هلال احمر که در برپایی نخستین نمایشگاه توانمندی های کانون غنچه های هلال احمر مشارکت داشتند با اهدا هدایایی تجلیل شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی