مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

 مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان قم با مدیر کل جدید بهزیستی استان قم دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این دیدار، دکتر گل فشان ضمن تبریک مسئولیت به مهدی پهلوانی ستوده مدیرکل جدید بهزیستی قم، با تاکید بر ادامه همکاری، به ارائه گزارشی از سوابق فعالیت های مشارکتی و مشترک هلال احمر و بهزیستی استان پرداخت.

همچنین در این دیدار، تفاهم نامه پیگیری فعالیت های کانون غنچه های هلال احمر و اجرای مشترک برنامه هایی همچون نمایشگاه کودک توانای سرزمین من و فعالیت های مشابه مشترک در آینده مباحثی مطرح شد.

ارجاع بیماران و مددجویان تحت پوشش خدمات بهزیستی و ارائه خدمات توانبخشی و تامل در خصوص امکانات و نیروها و بهره مندی از توانایی های دوجانبه از دیگر مباحث طرح شده در این نشست به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی