مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



اجرای "حمایت از جوانه های غیرت"با اهدای برگه فیش با مهر کانون دانشجویی هلال احمر به کودکان کم برخوردار توسط اعضای کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی قم به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، با پایان یافتن غرفه خیریه فروش محصولات خوراکی به نفع کودکان کار در دانشگاه آزاد اسلامی قم، مبالغ جمع آوری شده به صورت فیش های معرفی نامه به دست کودکان کم بضاعت رسید.

بر اساس این گزارش، با استقبال گسترده دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم از غرفه خیریه فروش محصولات خوراکی که توسط کانون دانشجویی هلال احمر این دانشگاه به مناسبت ایام فاطمیه در مدت یک هفته برگزار شد مبلغ ۲۵ میلیون ریال وجوه نقد جمع آوری شد.

اعضای این کانون با همفکری یکدیگر تصمیم گرفتند که این مبلغ جمع آوری شده را در قالب ۲۵ فیش معرفی به کی از لباس فروشی های بزرگ شهر قم یک میلیون ریالی به عنوان نذر فاطمی دانشجویان دانشگاه آزاد، به کودکان کار هدیه دهند.

همچنین با ابتکار این کانون تصمیم بر آن شد تا این فیش ها هدیه به گونه ای باشد که تنها بتوان با آن از یک فروشگاه خاص خرید کرد و آن فروشگاه هم در این طرح مشارکت داشته باشد.

همزمان با برپایی این غرفه خیریه، تعدادی از اعضای کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی به شناسایی تعدادی از کودکان کم بضاعت استان قم پرداخته و با یکی از فروشگاه های بزرگ زنجیره ای استان رایزنی کردند که موفق به کسب رضایت مدیر فروشگاه شدند.

این برگه های فیش هدیه در آستانه دهه فجر و روز منتهی به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به کودکان کم بضاعت اهدا خواهد شد. تا این کودکان رنج دیده و زحمتکش به وسیله آن مقداری از مایحتاج مورد نیاز زندگی خود و خانواده شان را از این فروشگاه خریداری نمایند، و دانشجویان و اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز نذر خود را هرچند اندک ولی در حد توان نسبت به حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها ادا نمایند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی