مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اعضای کانون دانش آموزی هلال احمر قم اقدام به اجرای برنامه متنوع فرهنگی و بشردوستانه کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، اجرای پویش سیل مهربانی همکلاسی ها با در راستای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر از فعالیت های بشردوستانه این کانون بود که در این ایام با شور و اشتیاق دانش اموزان اجرایی شد.

بر اساس این گزارش، طرح "سیل مهربانی" با هدف همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر سیستان و بلوچستان در ۱۳۱ کانون دانش آموزی هلال احمر استان قم برگزار شد.

این طرح بر اساس تفاهم نامه با سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش و با همکاری هلال احمر اجرایی شد، که در این طرح تعداد ۳۰ هزار دانش آموز شرکت کرده و در ۶ مدرسه این طرح به صورت پایلوت استان نیز برگزار شد.

 این گزارش می افزاید، مبلغ 42 میلیون تومان کمکهای نقدی جمع آوری شده است و ارزش ریالی کمکهای غیر نقدی جمع آوری شده ۴۰ میلیون تومان می باشد.

یادآور می شود، به مناسبت دهه فجر اعضای کانون دانش آموزی مدرسه فرهنگ با برگزاری مراسم یادواره شهداء، برپایی نمایشگاه، سخنرانی و ایستگاه صلواتی این ایام را گرامی داشتند.

همچنین، ارزیابی نحوه اجرای مدارس در هشتمین دوره طرح ملی دادرس در قم با همکاری کارشناسان آموزش و پرورش کل و ناحیه ۳ انجام شد.

در این بررسی ها، چگونگی آموزش، سطح آموزش و یادگیری، مراحل آموزش و نوع وسیله های کمک آموزشی که بکار برده شده بود مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی