مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: غنچه های هلال احمر استان قم در دهه فجر با اجرای برنامه های متنوع چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اعلام این خبر گفت: غنچه های هلال احمر قم همواره در اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در ایام و مناسبت های مختلف با فعالیت میکنند.


وی افزود: بر این اساس به مناسبت دهه فجر اجرای طرح "دست های مهربان هلال" با هدف جمع آوری پوشاک، اسباب بازی، کتاب، لوازم التحریر و ... برای کودکان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان در این کانون در دستور کار قرار گرفت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه غنچه های هلال احمر استان قم در دهه فجر در مهدهای کودک تحت پوشش، چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند گفت: برگزاری جشن های انقلاب در مهدکودک پرنیان و پیش دبستانی پرتو علم از فعالیت های این کانون به شمار می رود.


مصباحی بیان کرد: برگزاری جشنواره غذای سالم با حضور مادران در کانون غنچه های هلال احمر از دیگر برنامه های این ایام بود.

وی یادآور شد: اجرای نمایش خلاق، برگزاری مسابقات نقاشی و کاردستی و برپایی نمایشگاه با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های اعضای کانون های غنچه های هلال احمر قم در گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی