مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، جلسه هم اندیشی اعضای فعال کانون دانشجویی در خصوص روند بهبود فعالیت های کانون ها و برنامه های آتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ این نشست با حضور معاون امور جوانان استان و سرپرست شعبه جمعیت هلال احمر و کارشناس کانون های دانشجویی و شماری از اعضای فعال کانون های دانشجویی برگزار شد.

در این نشست، مسئول کارشناس کانون دانشجویی در خصوص برنامه اهدای خون و  مراسم راهپیمایی و تجمع ۲۲ بهمن به ارائه توضیح پرداخت.


وی همچنین از اعضا دعوت کرد، به همراه خانواده در مراسمی که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) که توسط جمعیت هلال احمر که در روز شنبه ۲۶ بهمن برگزار میشود شرکت کنند. همچنین گفتگو در رابطه با برگزاری کلاس های امداد و کمک های اولیه و فن ورز داروخانه ویزه دانشجویان از دیگر مباحث مورد بحث در این نشست بود.


بررسی برنامه های پیشنهادی در خصوص میلاد حضرت علی (ع)، روز احسان و نیکو کاری، روز درختکاری، روز نیمه شعبان و انتخابات مجمع از دیگر مطالبی بود که در این نشست رایزنی شد و حکم ابلاغ دبیران کانون های دانشجویی اهدا شد.

در ادامه ی این نشست، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بر تداوم انجام فعالیت های کانون دانشجویی تاکید کرده و اظهار کرد: با انتشار اخبار و تصاویر مربوط به انجام فعالیت ها در گروه های مجازی در روند معرفی فعالیت های کانون کوشا باشید.

مصباحی با اشاره به اهمیت عضویت به ثبت نام در سامانه جامع عضویت اشاره کرد و گفت: دانشجویان با تکمیل ثبت نام می توانند از مزایایی همچون بیمه در فعالیت ها استفاده کنند.

سرپرست شعبه جمعیت هلال احمر استان قم در خصوص اجرای بیستمین سال اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با دبیران و اعضای شورا به گفتگو پرداخت.

یادآور می شود؛ در پایان این نشست هم اندیشی، به پاس قدردانی از اعضاء کانون دانشجویی در راستای ارتقاء اصول و نیل به اهداف جمعیت هلال احمر، هدایایی به آنها اهدا شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی