مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با تشریح فعالیت‌های ایستگاه فرهنگی، آموزشی و امدادی و سلامت و مسابقات جمعیت هلال احمر عنوان کرد: حضور باشکوه خانواده جمعیت هلال احمر همگام با تجلی شور و شعور گسترده مردم، حماسه درخشانی را به ثبت رساند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد گل‌فشان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: امروز ایستگاه فرهنگی، آموزشی و امدادی و سلامت و مسابقات جمعیت هلال احمر اقدام به ارائه خدمات در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: جمعیت هلال احمر در این چهل و یک سال همواره در مسیر خدمت به ملت همیشه در صحنه حضور خود را در عرصه های مختلف به اثبات رسانده اند.

وی تصریح کرد: این جمعیت در قم با شعار “هلال همدلی، هلال مهربانی” و با حضور پر رنگ جوانان، امدادگران و داوطلبانی که در عرصه های مختلف مشارکتی فعال دارند در جمع راهپیمایان روز جشن انقلاب حاضر شدند و اقدام به ارائه خدمات متنوع فرهنگی و آموزشی و امدادی کردند.

گل فشان، همچنین با اشاره به حضور نیروهای امدادی هلال احمر در جمع راهپیمایان در قم خاطرنشان کرد: 20امدادگر ونجاتگر و 6پرسنل نجاتگر به همراه 4دستگاه خودرو آمبولانس و 2دستگاه خودرو نجات به ارائه خدمات در روز ۲۲ بهمن پرداختند.

وی گفت: همچنین در جعفریه 2نجاتگر داوطلب و 1راننده نجاتگر داوطلب به همراه 1 خودرو نجات و در کهک تعداد 2 امدادگر نجاتگر و 1راننده نجاتگر به همراه 1خودرو نجات و در سلفچگان نیز 2امدادگر نجاتگر و 1راننده پرسنل به همراه 1خودرو نجات و 1خودرو آمبولانس خدمات امدادی را در بخش‌ها ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچنین ایستگاه نقاشی با حضور 25 نفر از اعضای کانون های جوانان و دانش آموزی و دانشجویی اعم از خواهران و برادران شامل 65 نفر به ارائه خدمات پرداختند.

وی اظهار کرد: فراخوان عضویت نقاشی صورت کودکان، و توزیع و پرواز بادکنک های صلح و تجمع و حضور جوانان به عنوان حامیان صلح و دوستی در پایگاه فجر همدلی و برپایی ایستگاه سلامت و کنترل فشار خون و توزیع بیست عنوان بروشور آموزشی و ارائه آموزش امداد همگانی از دیگر بخش‌های مهم “فجر همدلی و فجر مهربانی” بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی