مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جشن عطر یاس در کانون جوانان قم برگزار شد

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۲۱ ق.ظ



در آستانه میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) جشن عطر یاس با حضور پرشور جوانان هلال احمری و مادران اعضای فعال به همت اعضای خواهران کانون جوانان شعبه قم برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر و همچنین گرامیداشت ایام الله دهه فجر، جشن عطر یاس با حضور جوانان و مادران در مرکز امور جوانان هلال احمر قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این همایش شاد که با حضور مدیرعامل، معاون امور جوانان و سرپرست جمعیت هلال احمر شعبه قم برگزار شد، برنامه های مفرحی اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در جمع جوانان و مادران، با تقدیر از حضور اعضا در فعالیت های امدادی و بشردوستانه هلال احمر بر تکریم مقام والدین و بویژه مادران تاکید کرد.

برگزاری مسابقه شناخت مادران و دختران، مولودی خوانی و قرعه کشی بین اسامی فاطمه و زهرا و سایر شرکت کنندگان و اهدای جوایز به برگزیده ها از برنامه های این جشن بود.

همچنین اهدای 40هدیه به مادران توسط دختران جوان عضو هلال احمر که حال و هوای خاصی در این جشن ایجاد کرد از دیگر برنامه های این جشن به شمار می رود.

برپایی غرفه فروش محصولات ایرانی شامل اقلام بهداشتی و پوشاکی و تزیینی در راستای حمایت از تولیدات ایرانی و کارآفرینی جوانان در این حاشیه مراسم از دیگر بخش های جشن عطر بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی