مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه هم اندیشی با هدف دمیدن جان تازه در کانون دانشجویی دانشگاه های فرهنگیان سراسر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه ی با حضور کارشناس کانون های دانشجویی هلال احمر، دبیران و اعضای شورای کانون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر استان قم برگزار شد.

در این جلسه مباحثی در خصوص برنامه ساعت صفر و برگزاری کلاس های امداد و فن ورز داروخانه و برگزاری برنامه ها در میلاد امام علی و روز نیکو کاری و روز درختکاری و روز نیمه شعبان مطرح شد.

همچنین در خصوص اجرای بیستمین سال طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی توصیحانی ارائه شد.

در این جلسه که با هدف ارتقاء سطح کیفی برنامه های فرهنگی و آموزشی برگزار شد، در مورد برنامه اهدا خون و توجه به بهره مندی از حضور جوانان خلاق، پر توان و تلاش برای پویایی بیشتر در کانون ها و تدوین نقشه راه مناسبی جهت جذب جوانان با استعداد و بشردوست در جمعیت هلال احمر گفتگو شد.

در این جلسه هم اندیشی نظرسنجی درباره چگونگی برگزاری برنامه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه نحوه فعالیتهای اجرا شده بازنگری شد.

کارشناس کانون دانشجویی با اشاره به حضور جوانان در برنامه های بشردوستانه و عام المنفعه سازمان جوانان هلال احمر، خاطرنشان کرد: راهکارها و پیشنهادهای مطرح شده در خصوص پیرامون فعالیت های مذکور با پیگیری مسئولین جمعیت و دبیران کانون ها در سال جدید اجرا خواهد شد.

در پایان با اشاره به اهم حضور دانشجویان در جامعه، از اعضای کانون دانشجویی، خواستار توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این کانون در جهت معرفی بهتر سازمان جوانان به دانشجویان در سطح دانشگاه شد.

همچنین در پایان جلسه اعضا درباره اجرای طرحهای بشر دوستانه ابتکاری تبادل نظر و برنامه ریزی کردند.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی