مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



کارگاه خدمات داوطلبانه ویژه اعضای کانون دانشجویی دانشگاه پیام نور برپا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه آشنایی با نهضت صلیب سرخ و آشنایی با فعالیت های معاونت امور جوانان بویژه کانون دانشجویی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست در خصوص کمیته های آموزشی برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی امدادی (تیم های امدادی)، کمیته فرهنگی مذهبی (برنامه های هیئت علی اکبر) برگزاری همایش های شرکت در برنامه های کشوری، کمیته بشر دوستانه (اهداءعضو و بازدید از خانه سالمندان و کودکان کار و طرح اطعام به نیازمندان) مسابقات ورزشی و فن سخنوری گفتگو شد.

یادآور می شود، هدف از برگزاری این جلسه، آشنایی دانشجویان دانشگاه با فعالیت های کانون دانشجویی و شکوفایی و خلق برنامه های پیشنهادی در محورهای بشردوستانه، امدادی، علمی، مذهبی و برنامه هایی که با اهداف جمعیت هلال احمر همسویی دارد است.

گفتنی است، بی طرفی، بی غرضی، استقلال ،خدمت داوطلبانه ،بشر دوستی، یگانگی و جهان شمولی از اهداف هفتگانه صلیب سرخ و هلال احمر است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی