مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




همزمان با هفته گرامیداشت مقام مادر شماری از جوانان و داوطلبان هلال احمر با حضور در سرای سالمندان با مادران کهنسال دیدار کردند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به همت معاونت جوانان و درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قم در دو برنامه مجزا ضمن دیدار با مادران سالخورده در سرای سالمندان، آنها مورد ویزیت رایگان توسط پزشکان داوطلب قرار گرفتند.


بر اساس این گزارش،  در این دیدارها که مناسبت میلاد بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر برگزار شد، پزشکان متخصص و عمومی و شماری از پرستاران اقدام به ارائه خدمات سلامت محور به سالمندان کردند.


همچنین در برنامه ای مشابه، خواهران کانون جوانان هلال احمر با حضور در سرای سالمندان آسایشگاه رضوی ضمن اهدای روسری هایی که اعضای کانون به مناسبت روز مادر جمع آوری کرده بودند به سالمندان این روز را گرامی داشتند.

یادآور می شود؛ در اجرای این دو طرح انسان دوستانه، ضمن اهدای گل و شیرینی، تعداد190 عدد روسری توسط اعضای کانون جوانان و معاونت درمان توانبخشی به بانوان و پرستاران هدیه شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی