مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان به منظور هماهنگی در خصوص اجرای اختتامیه دومین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» به استان قم سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ هدایت اله خیاطیان، معاون پیش دبستانی و دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور به همراه کارشناسان به منظور هماهنگی برگزاری آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» به سفر کرد.


وی در این سفر ضمن نشستی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در خصوص اجرای اختتامیه جشنواره ملی احسان به میزبانی قم گفتگو کرد.


در ادامه، نشست معاون دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر کشور با معاون امور جوانان و کارشناسان حوزه دانش آموزی هلال احمر استان قم در خصوص اجرای اختتامیه جشنواره ملی احسان به میزبانی استان قم برگزار شد و هماهنگی های مورد نیاز ارزیابی و مقرر شد این مراسم در 14 اسفند ماه سال جاری با حضور منتخبان برگزار شود.


یادآور می شود؛ دومین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» ویژه کانون های دانش آموزی هلال احمر در دو بخش سرود و نمایش در دو قسمت خواهران و برادران و همچنین در بخش ویژه عمومی خاطره گویی ۱۱۲ ثانیه ای با میزبانی جمعیت هلال احمر استان قم در حال اجرا است.


گفتنی است، معاون دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر کشور و کارشناسان  در حاشیه این سفر از محل برگزاری آزمون دادرسان قم که به مدت 4 روز و به صورت متمرکز در نواحی استان قم در حال برگزاری است، بازدید کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی