مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت و همدردی با خانواده های متوفیان بیماری کرونا ”طرح ملی غمگساران جوان “ توسط جوان هلال احمر در قم کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر محمد گل فشان از اجرای ”طرح ملی غمگساران جوان “ همزمان با شراسر کشور در قم خبر داد.

مدیرعامل جمیعت هلال احمر استان قم اظهار کرد: ”طرح ملی غمگساران جوان “ با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت و همدردی با خانواده های متوفیان بیماری کرونا توسط جوان هلال احمر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در این ایام با توجه به شرایط موجود و اهمیت پرهیز از اجتماعات طرح ختم قرآن کریم، صلوات و مرثیه خوانی در فضای مجازی در حال اجرا است گفت: فقدان‌ جمعی از هموطنان و شهادت شماری از شهدای سلامت موجب اندوه همگان شده و برای کاهش آلام خانواده ها و اعلام همدلی با این عزیزان؛ طرح غمگساران جوان به همت جوانان هلال احمر سراسر کشور آغاز شده است.

گل فشان تصریح کرد: با توجه به اپیدمی بیماری کووید۱۹ در سطح کشور، علاوه بر همدردی با خانواده های متوفیان با استفاده از ظرفیت مجازی، بهره مندی از فیوضات و معنویت ماه مبارک رمضان که در آستانه حلول آن هستیم نیز می تواند ضمن ایجاد همدلی با آسیب دیدگان آرامش روانی را در جامعه تزریق کند.

وی با اشاره به برنامه های جانبی ”طرح ملی غمگساران جوان “ در قم افزود: دیدار با حامیان سلامت و تجلیل از خدمات این حافظان ایثارگر عرصه درمان با رعایت مسائل بهداشتی، ایجاد بوستان جاودانگی و کاشت نهال به یاد متوفیان با همراهی و مشارکت بازماندگان، تماس تلفنی با خانواده آسیب دیدگان جهت دلجویی و پیگیری مسائل و مشکلات آنان از دیگر برنامه های این طرح به شمار می رود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: حضور در مرکز آموزشی و درمانی شهدا قم با هماهنگی قبلی و رعایت اصول بهداشتی با هدف تجلیل از حامیان سلامت به نمایندگی از تمامی کادر پزشکی و درمانی از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح ملی بود.

گل فشان با تاکید بر اینکه این طرح در تا نیمه اردیبهشت ماه ادامه دارد خاطرنشان کرد: بهره مندی از تخصص روانشناسان زبده در ارتباط با خانواده های متوفیان از دیگر برنامه های این طرح در کاهش آلام بازماندگان است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی