مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

طرح غمگساران جوان (ختم قرآن، سخنرانی و مرثیه خوانی) با هدف همدلی با خانواده های متوفیان کرونا با پیام استاندار و فرماندار قم در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم و همزمان در فضای مجازی اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جمیعت هلال احمر استان قم؛ همزمان با چهلمین روز درگذشت همکار خدوم مرحوم حاج مصطفی خدارحمی و با حضور تعدادی از جوانان و خانواده ها، طرح غمگساران جوان (ختم قرآن، سخنرانی و مرثیه خوانی) با هدف همدلی با خانواده های متوفیان کرونا ویروس در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم و همزمان در فضای مجازی برگزار شد.

محمد مصباحی با اشاره به اهمیت ابعاد بازیابی روحی و روانی بازماندگان این عزیزان گفت: طرح ملی غمگساران جوان (ختم قرآن، سخنرانی و مرثیه خوانی) در فضای مجازی باعث ایجاد روحیه همدلی بین عموم مردم بویژه کسانی که در این ایام عزیزان خود را از دست داده اند می شود.

وی با بیان اینکه تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سلامت از دیگر اهداف این طرح به شمار می رود، افزود: استاندار و فرماندار قم نیز همزمان با اجرای این طرح، پیام تسلیت و ابراز همدردی خود را با خانواده های متوفیان کرونا به صورت مجازی اعلام کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: با هدف تکریم از ایثاگری های شهدای سلامت جمعی از اعضای دانشجویی و جوانان هلال احمر با حضور در مرکز آموزشی و درمانی شهدا قم با هماهنگی قبلی و رعایت اصول بهداشتی از حامیان سلامت به نمایندگی از تمامی کادر پزشکی و درمانی تجلیل کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی