مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


رئیس سازمان جوانان هلال احمر از معرفی برگزیدگان دومین جشنواره ملی سرود و تئاتر دانش آموزی «احسان» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، دکتر محمد گل فشان با اشاره به اینکه دومین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» در راستای فعالیت کانون های دانش آموزی سازمان جوانان و در جهت تحقق اهداف جمعیت هلال احمر به پایان رسیده است، افزود: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و ایجاد شور و نشاط نوعدوستی برگرفته از اشعار باب احسان بوستان سعدی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره به شماره می رفت.

وی با اشاره به اینکه دومین جشنواره ملی احسان نیز، توسط معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر و به میزبانی جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد، افزود: این برنامه در راستای تقویت روحیه نشاط و شادابی و ایجاد گرایش نوجوانان به سوی زمینه های صلح و بشردوستی در قالب هنر برای تجلی گفتار و رفتارهای بشردوستانه در بین اعضای کانونهای دانش آموزی هلال احمر در دو بخش سرود و نمایش و همچنین بخش جانبی خاطره گویی برگزار شد.

رییس سازمان جوانان هلال احمر گفت: تمامی استان ها در سراسر کشور، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در معاونت امور جوانان استان قم ارسال کردند و پس از بررسی هیئت داوران و امتیازدهی آثار برتر مشخص و معرفی شدند.

 گل فشان با اشاره به اینکه دومین جشنواره احسان با موضوع سرود، نمایش و خاطره‌گویی در دو مقطع سنی ۷ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار شده است، یاد آور شد:  مقام های برتر این جشنواره معرفی و از آنها تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی