مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


همزمان با آغاز هفته هلال احمر و صلیب سرخ با هدف گرامیداشت این روزها برنامه های ابتکاری و سراسری در معاونت امور جوانان هلال احمر در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به تنوع برنامه های کانون ها هلال احمر قم در هفته هلال احمر گفت: اجرای برنامه های ملی و ابتکاری در دستور کار گرامیداشت هفته هلال احمر قرار گرفت.

وی افزود: در روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر به منظور بزرگداشت و یاد همکار خدوم جمعیت هلال احمر استان قم مرحوم مغفور "حاج مصطفی خدارحمی" که در ایام شیوع بیماری کرونا با از خود گذشتگی خود درس ایثار را کامل کرد، اعضای کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر شعبه قم با کاشت نهال و نصب یادبود از فداکاری وی تجلیل کردند.

معاون امو رجوانان هلال احمر قم گفت: همچنین در برنامه ای دیگر به مناسبت هفته هلال احمر و  اعضا در مرحله دوم اجرای طرح غمگساران جوان با حضور در بیمارستان شهید بهشتی قم ضمن تقدیر از حافظان سلامت این روز را گرامی داشتند.

مصباحی تصریح کرد: حضور در جمع خانواده یکی از متوفیان کرونا با رعایت اصول بهداشتی در راستای تکریم و همدلی و تسکین آلام این   خانواده از دیگر طرح های اجرا شده در هفته هلال احمر توسط جوانان بود.

وی بیان کرد: مسابقه نقاشی "آنتی کرونا" با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و ادامه بیماری کرونا، توسط کانون تپش و کانون دانشجویی واحد خواهران دانشگاه قم در قالب مسابقه نقاشی و کاریکاتور با موضوع "آنتی کرونا" برگزار در حال برگزاری است.

مصباحی گفت: دانشجویان برای مشارکت در این مسابقه می توانند آثار خود را در موضوعات؛ کرونا در زندگی من، برخورد با کرونا، کرونا فرصت یا تهدید قدردانی از کادر درمانی، پرستاران و پزشکان مدافعان سلامت امید بخش به جامعه، کسب و کار در فضای مجازی به کانون دانشگاه ارسال کنند.


وی ابراز کرد: کانون دانشجویی هلال احمر قم همچنین "بازارچه آنلاین" با همکاری دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آزاد اسلامی را با هدف حمایت از مشاغل خانگی، کمک به خانواده های نیازمند با مشارکت ویژه توسط دانشجویان برگزار کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ کانون دانشجویی پردیس خواهران و با همکاری کانون شعر و ادب مسابقه داستان کوتاه "مجاهدین امروز" را برگزار می کند.

مصباحی ادامه داد: در این مسابقه موضوعاتی؛ همچون قدردانی از کادر درمانی، امید به زندگی؛ کرونا در زندگی من و برخورد با کرونا قابل بررسی است.

یادآور می شود؛ مهلت ارسال آثار تا ۲۵ اردیبهشت و ارسال آثار به شناسه ی @helal_qomuniii مسابقه ویژه دانشجویان است که شرایط ارسال آثار به شرح زیر است:
۱- آثار تنها در بخش داستان "کوتاه" مورد داوری قرار خواهد گرفت
۲- داستان ارسالی باید تایپ شده و در قالب word باشد
۳- تصمیم گیری در مورد آثاری که مرز مبهم قالب داستان کوتاه با سایر قالب های ادبیات داستانی قرار دارند، بر عهده ی هیئت داوران خواهد بود
۴- آثار ارسالی نباید قبلا در مجموعه داستان های فردی یا جمعی به صورت کتاب منتشر شده باشد.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی