مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برنامه های هفته هلال احمر و ماه رمضان در حوزه جوانان، شعب سراسر استان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با تبریک فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان و هفته هلال احمر برنامه های متنوعی در شعب قم و کهک توسط جوانان در حال اجرا است.

وی بیان کرد: تشکیل کارگروه کمک به کودکان کار و توزیع افطاری با همکاری اعضای کانون ها در دانشگاه فنی حرفه ای و شهاب دانش و فرهنگیان از برنامه های بشردوستانه اعضای کانون دانشجویی است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: تشکیل کارگروه نشریه در خصوص اطلاع رسانی نکات آموزشی در ماه مبارک رمضان با همکاری اعضای کانون دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی و قم، و برپایی بازارچه خیریه آنلاین با هدف کمک به نیازمندان، با همکاری اعضای کانون های دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان و مجمع کانون دانشجویی و... از دیگر برنامه های این ایام به شمار میرود.

مصباحی تصریح کرد: طرح همگام تا روشنایی با هدف جمع آوری کمک های مردمی ویژه نیازمندان، برگزاری کارگاه آموزشی امداد و کمکهای اولیه به صورت مجازی و آموزش مجازی پخت شیرینی های ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های کانون های هلال احمر قم است.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح ملی غمگساران جوان از اجرای طرح " هدیه به ملکوتیان "ختم 30 دور قرآن کریم  به نیت متوفیان ناشی از کرونا خبر داد و گفت: ختم مشارکتی قرآن با نیت سلامتی امام زمان و مدافعان سلامت از دیگر طرح های در حال اجرا است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به برگزاری مسابقه معنوی "صفای دل"  در قالب 30 سوال از مفاهیم قرآنی به صورت روزانه خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه کاریکاتور و عکاسی، مسابقه پیامکی با موضوعات امدادی، و همچنین اجرای طرح " عهد قدیم "اهدای سبد های غذایی به تعدادی از خانواده های کم برخوردار از دیگر برنامه های کانون ها در هفته هلال احمر و ماه مبارک رمضان است.

مصباحی با بیان اینکه نصب بنر و پلاکارد هفته هلال احمر و تبلیغات شبکه های مجازی در راستای گرامیداشت هفته هلال در بخش ها از دیگر فعالیت های فرهنگی جوانان در این ایام است؛ یادآور شد: طرح جزء خوانی قرآن کریم با عنوان (آل یاسین)، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهید، همچنین دیدار با امام جمعه و ضیافت افطار با مشارکت اعضاء و تقدیر ازجوانان فعال با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این ماه در حال اجرا است.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی