مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

پیام تبریک هفته هلال احمر

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۱۴ ب.ظ



سرپرست جمعیت هلال احمر استان قم با انتشار پیامی هفته هلال احمر را به تمام کارکنان، جوانان، داوطلبان، امدادگران مهربان، ایثارگر این جمعیت هلال احمر تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ دکتر محمد گل فشان با صدور پیامی سالروز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را تبریک گفت.
در متن پیام سرپرست جمعیت هلال احمر استان قم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مهربانی، همدلی و ایثار، نقش برجسته تمام انسان هایی است که روح بلند آنها در مسیر خدمت رسانی اوج گرفته و قلب هایشان بی وقفه برای همنوعان می تپد.

دنیای امروز، بیش از همیشه نیازمند وجود انسان هایی است که در حوادث و آلام مردمان ضمن همراهی و همدلی با آنها، امید و مهربانی را در کالبد بشریت تزریق کنند و مرهم دردهای بی شمار آسیب دیدگان شده و شادی را با دلهای بزرگ خود به ناتوانان هدیه کنند.

هر سال هفته هلال احمر فرصتی بود برای یادآوری و تقدیر از انسان هایی که در پوششی مقدس آرامش و اعتماد را ارزانی همگان می کردند، کسانی که و هر کجا حادثه و رنجی موجب تکدر جسم و جان بشر می شد، پیشگام مددرسانی و مهرورزی بودند.

امسال اما با وجود یک ویروس کوچک که دنیا را درمانده کرد، تا باز هم این گروه از جامعه، اینبار در قالب حافظان سلامت با ایثارگری به دل سختی زدند و با دلی مهربانی ایمنی و تکریم انسان را سرلوحه تلاش های شبانه روزی خود کردند تا سلامتی را برای همگان به ارمغان بیاورند.

 سپاس خدا را که همچنان جهان با وجود این مهربانان جای بهتری برای زیستن است، و درود و رحمت خداوند بر دلاورانی که آرمانشان صلح و دوستی است و حلاوت شادی انسان های دردمند بالاترین مزد خدمت آنها است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته هلال احمر و خدا قوت به تمامی، کارکنان، جوانان، داوطلبان و امدادگران، این هفته را به آنان و خانواده های بزرگوارشان که با فداکاری خود در کنار این عزیزان راهگشای خدمت بی منت آنها شده تبریک و تهنیت می گویم.


دکتر محمد گل فشان_ سرپرست جمعیت هلال احمر استان قم _18 اردیبهشت 99

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی