مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم؛ از اجرای طرح قرار مهربانی (اهدای خون) توسط اعضای کانون دانشجویی هلال احمر شهرستان قم در شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جوانان جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و هفته هلال احمر و مصادف با اولین شب قدر مولای متقیان حضرت علی (ع) تعدادی از اعضای کانون دانشجویی در طرح قرار مهربانی و اهدای خون در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

وی بیان کرد: طرح ملی قرار مهربانی با شعار “هدیه ای برای نجات جان انسان ها” در شهرستان قم با هدف اهدا خون در این زمان به مرکز انتقال خون با حضور دانشجویان اجرا شد و اعضای کانون دانشجویی هلال احمر در اهدای خون به منظور کمک به بیماران نیازمند به خون و فراورده های آن پیش قدم شدند و پرچم اهدای خون را به دست گرفتند.

مصباحی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و خطر انتقال ویروس کرونا در اجتماعات حضور مردم برای اهدا خون به مراتب کمتر شده و این موجب کمبود ذخایر خونی شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: سازمان انتقال خون زمینه اهدای خون را در ایام ماه مبارک رمضان و شب های قدر و شهادت حضرت علی علیه السلام ساعاتی پس از افطار به صورت ویژه فراهم کرده و آماده پذیرش اهداکنندگان خون خواهند بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی