مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

با برگزاری انتخابات سومین دوره مجامع کانون های سازمان جوانان در قم دو تن از اعضا با رای سایر منتخبان استان به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ انتخابات سومین دوره مجامع کانون های سازمان جوانان در مرحله شهرستانی و استانی با حضور مدیرعامل، و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.

در این نشست، محمدرضا بهرامی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به حمایت از ادامه فعالیت های جوانان بر تقویت این حوزه برای جذب و نگهداشت اعضای جوان به عنوان دروازه ورود به جمعیت تاکید کرد.

در ادامه این نشست، هریک از نامزدها با معرفی خود به ارائه سابقه فعالیت های اجرایی در کانون ها پرداختند و انتخابات سومین دوره مجامع استان کانون های سازمان جوانان در مرکز امور جوانان با حضور مسئولان برگزار و رای گیری با مشارکت منتخبین انجام شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی