مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

آئین تکریم جوان برتر استان و تقدیر از فعالین طرح ملی خدمات بشردوستانه و غربالگری با حضور مدیرعامل، و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مسئولان جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی در خصوص برگزاری این مراسم گفت: در این برنامه از «جوان برتر» در جشنواره حضرت علی اکبر ع به مناسبت روز جوان که به علت کروناویروس با تاخیر انجام شد تقدیر شد.

وی افزود: در این مراسم با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر از علیرضا صالح عضو جوان فعال هلال احمر به عنوان جوان برتر در عرصه فعالیت های فرهنگی و مسئولیت اجتماعی استان قم با اهدای هدایا و لوحی تقدیر شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم در این مراسم، با تبریک به او بیان کرد: وی از مربیان و داوران طرح ملی دادرس و همچنین از جوانان فعال در شهر جعفریه قم است و با مشارکت بی وقفه خود در فعالیت های هلال احمر موفق به کسب این عنوان در جشنواره استانی حضرت علی اکبر ع شده است.

همچنین در ادامه این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به حضور پر رنگ جوانان در اجرای طرح ملی غربالگری در استان از تلاش های اعضای جوانان تقدیر کرد.

محمدرضا بهرامی با تکریم حضور ایثارگرانه جوانان و سایر اعضای داوطلبی که همدلانه در ایام بروز بیماری کرونا همیار جمعیت در خدمت رسانی به مردم بودند، این تلاش ها را ارزشمند و ماندگار توصیف کرد.

یادآور می شود؛ در ادامه این مراسم، از تعدادی از جوانان که در برنامه طرح ملی خدمات بشردوستانه و غربالگری و تب سنجی در ایام نوروز و کرونا حضور داشتند، با اهدای لوح تقدیر از سوی رئیس سازمان جوانان تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی