مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت با حضور معاون، مسئولین شعب و کارشناسان معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اعلام این خبر گفت: با توجه یه اینکه در آستانه برگزاری جشن های دهه کرامت، از میلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت هشتمین خورشید ولایت قرار داریم، در این نشست در خصوص برنامه های پیشنهادی دهه کرامت رایزنی شد.

وی افزود: اجرای برنامه زیارت مجازی و مولودی خوانی مجازی در روز اول ذی القعده، همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و ششم ذی القعده، گرامیداشت حضرت احمدبن موسی (ع) شاه چراغ و یازدهم ذی القعده، ولادت امام رضا(ع) از برنامه های پیشنهادی با توجه شیوع بیماری کرونا بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی دهه کرامت همراه با جوایز نفیس از دیگر برنامه های پیشنهادی ویژه این ایام به شمار می رود.

مصباحی با اشاره به اهمیت گرامیداشت این اعیاد به دلیل وجود مزار مقدس امام رضا علیه السلام و فرزندان خاندان اهل بیت در ۳ استان ایران بیان کرد: این ایام در پیام مشترک تبریک توسط اعضا و مدیران استان های قم، فارس و خراسان رضوی گرامی داشته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری نشست ویدئوکنفرانس مشترک مدیران عامل ۳ استان و مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در اولین روز دهه کرامت از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

مصباحی یادآور شد: با توجه به نامگذاری میلاد حضرت معصومه (س) به نام روز دختر تجلیل از دختران نمونه استان در قم نیز از دیگر برنامه های پیشنهادی این دهه است.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا در اواخر سال برگزاری اختتامیه دومین دروه اختتامیه جشنواره ملی تئاتر و سرود احسان را به تاخیر انداخت افزود: در این راستا، اختتامیه جشنواره ملی تئاتر و سرود احسان بصورت مجازی و ویدئوکنفرانس با تقدیر از استان های برتر در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در راستای خدمت رسانی جوانان به مردم در مناطق کم برخوردار برگزاری اردوی جهادی با همکاری معاونت درمان و توانبخشی از دیگر برنامه های این دهه است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ی هفته مبارزه با مواد مخدر نیز قرار داریم گفت: برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد ویژه اعضاء و اجرای مسابقه کتابخوانی از کتاب ۴۴ باور غلط درباره اعتیاد از دیگر برنامه های این ایام است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی