مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



جلسه هماهنگی اجرای طرح کسب و کار خرد با حضور مدیرعامل و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در دیدار مدیرعامل و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با مدیران اجرای طرح کسب و کار خرد فرایند ادامه این طرح در استان قم مورد بررسی قرار گرفت.


بر اساس این گزارش؛ در این طرح قرار هست ۱۵ نفر از جوانان عضو هلال احمر قم بر اساس علاقمندی خود از طریق پایش، ارزیابی و مصاحبه و برگزاری کارگاه های تسهیلگری بعنوان تسهیل‌گر مجموعه فعالیت خود را آغاز کنند.


محمد مصباحی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم در این خصوص گفت:  این جوانان در قالب گروه های ۱۰ نفره در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار و شهرهای تابعه استان فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: در این طرح جوانان هلال احمر به عنوان تسهیل‌گر گروه های خود را از طریق حمایت های معنوی و هدایت گری قدم به قدم حمایت کرده تا به کسب و کار خرد و مرحله درآمدزایی برسند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی