مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با رعایت پروتکل بهداشتی در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با حضور اعضای کانون های جوانان و دانشجویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با دهه کرامت، مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جشن، حجت الاسلام سید مصطفی علامه به عنوان سخنران، ضمن تشریح زندگی و سیره بانوی کرامت، و کرامات آن حضرت گفت: ایشان الگوی بی نظیری برای همه دختران و بانوان است.

در این مراسم که با مولوی خوانی همراه بود، تقدیر از دختران فعال و همچنین ۲۱ نفر از اعضای فعال در مسابقات فرهنگی “صفای دل” و منتخبان برنامه های فرهنگی که با محوریت زندگی و سیره حضرت معصومه برگزار شد از دیگر برنامه ها بود.

یادآور می شود، تکریم اسامی معصومه و برگزاری مسابقات فرهنگی حضوری در حاشیه جشن میلاد و غبار روبی نماز خانه مرکز امور جوانان توسط خواهران کانون جوانان بمناسبت اغاز دهه کرامت و شروع طرح اوقات فراغت از فعالیت های روزهای آغازین دهه کرامت در قم بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی