مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برگزاری جلسه هماهنگی کمیته های دانشجویی

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱ ق.ظ
کانون دانشجویی و دبیر سابق مجمع کانون دانشجویی و مسئولین کمیته ها، دبیران دانشگاه ها و برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمیعت هلال احمر استان قم؛ در این جلسه، در خصوص نقش کمیته ها و فواید تشکیل کمیته ها، سازماندهی اعضا، نقش باور پذیری و مسئولیت پذیری اعضا گفتگو شد.

تاکید بر برگزاری برنامه های مناسب در سطح دانشگاه هابا توجه به حمایت معاون امور جوانان و مدیر عامل جمعیت هلال احمر به اعضای کانون دانشجویی و تعهد اعضا نسبت به برنامه ریزی و اجرای برنامه های کانون از دیگر مباحث این جلسه بود.

در ادامه در راستای اجرای برنامه های بشردوستی و عام المنفعه و امدادی در کانون دانشگاه ها کمیته های منتخب معرفی شدند.

کمیته امداد و نجات کانون با وظایفی همچون؛ پیگیری تشکیل تیم امدادی در دانشگاه ها، همکاری و برنامه ریزی با دبیران در برگزاری مانورهای امدادی در دانشگاه ها، تشکیل تیم منتخب امدادی از اعضای دانشگاه ها و برگزاری جلسه کمیته امدادی هر یک ماه یک بار با حضور مسئول کمیته امدادی دانشگاه ها تشکیل شد.

همچنین مسولان کمیته بشردوستانه که وظایف آن شامل؛ برنامه ریزی و همکاری با دبیران کانونهای دانشگاه ها در خصوص برگزاری فعالیتهای بشردوستانه(بازدید از سالمندان و معلولین ذهنی و کودکان بیمار)، اجرا و برنامه ریزی در حمایت از محیط زیست، اجرا و حمایت از کودکان کار و… با برگزاری گلریزان و اجرای طرح های خیریه، متولی اجرای طرح اطعام نیازمندان در دانشگاه ها، برگزاری جلسه کمیته بشردوستانه هر یک ماه یک بار با حضور مسئول کمیته بشردوستانه دانشگاه ها معرفی شدند.

مسئولین کمیته فرهنگی و مذهبی و ورزشی نیز با وظایفی در خصوص، برنامه ریزی و همکاری با دبیران در برگزاری همایشات علمی و مذهبی، برنامه ریزی و همکاری با دبیران در برگزاری مسابقات ورزشی، برنامه ریزی و همکاری در برگزاری مراسمات مذهبی در ایام مختلف، برگزاری جلسه کمیته فرهنگی هر یک ماه یک بار با حضور مسئول کمیته فرهنگی دانشگاه ها انتخاب شدند.

معرفی اعضای کمیته جذب و سازماندهی با وظایفی همچون، برنامه ریزی و هماهنگی مناسب با دبیران دانشگاه ها در خصوص برگزاری فراخوان عضویت، جمع اوری اطلاعات اعضا از کمیته اموزش، نقش آمار و اطلاعات از اعضای فعال کمیته ها، ثبت نام با تایید در اردوهای مختلف و برگزاری جلسه کمیته جذب و شازماندهی هر یک ماه یک بار با حضور مسئول کمیته جذب دانشگاه ها از دیگر بخش های این نشست بود.

تشکیل کمیته آموزش با وظایف؛ راهنمایی در برگزاری دوره های مختلف در دانشگاه ها، آماده کردن مطالب اموزشی مناسب و ارائه بروشور و … با همکاری کمیته چندرسانه ای
و جمع آوری اطلاعات اعضا که در دوره های مختلف شرکت کرده و ارائه به کمیته جذب و سازماندهی و پیگیری در خصوص امکان برگزاری دوره ها برای اعضا با توجه به نیاز کانون هلال احمر نیز در این نشست اعلام شد.

کمیته چند رسانه ای و اطلاع رسانی به اعضا و ارسال اخبار به روابط عمومی و کمیته بین الملل و مسابقات با وظایفی همچون؛ تشکیل یک تیم از اعضای داوطلب که آشنایی با طراحی – عکاس – گویندگی-  اینفوگرافی- جمع اوری کننده مطالب علمی و ادبی – پادکست- ساخت کلیپ از برنامه های مهم و بزرگ و ساخت کلیپ در پایان هر برنامه مهم که گویای مراحل اجرای طرح باشد، ساخت پادکستهای اموزشی با همکاری کمیته اموزش، ارائه مطالب مهم در محیط مجازی؛  برگزاری جلسه با مسولین کمیته چند رسانه دانشگاه ها و ارائه مطالب ، جذب اعضا دانشجو که مسلط به زبانهای خارجی می باشند و ارائه اطلاعات به کمیته جذب، برگزاری برنامه های بشردوستانه در حمایت از اقشار جهان، کمک به کمیته چند رسانی در ارائه مطالب بین المللی به روز، جذب و سازماندهی اعضا مسلط به زبان انگلیسی از بین کانونهای استان و برگزاری برنامه های مرتبط تشکیل شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی