مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

با هماهنگی معاونت امور جوانان با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم و به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر جمعیت هلال احمر در حال اجرای برنامه های آموزشی متنوع در این خصوص است.

به گزارش روابط عمومی جمیعت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد بمناسبت هفته مبارزه با اعتیاد ویژه جوانان، امدادگران، مربیان امدادی، داوطلبان و اعضای شعب قم و جعفریه با هماهنگی معاونت امور جوانان در حال برگزاری است.

وی گفت: در این خصوص و با دعوت معاونت آموزش و پژوهش ۱۵ نفر از مربیان امدادی در این کارگاه شرکت کردند. همچنین برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد ویژه اعضای معاونت امور جوانان شهرستان قم با مباحثی همچون؛ آشنایی با اشکال و عوارض مواد مخدر از دیگر برنامه های این هفته بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به ادامه این آموزش ها با برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور امدادگران و داوطلبان افزود: در پایان این دروه های آموزشی به شرکت کنندگان در کارگاه گواهینامه اعطا می شود.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر که از ۳۱ خردادماه لغایت ۷ تیرماه سال ۱۳۹۹ است، بیان کرد: سرتیم های طرح پیمان جمعیت هلال احمر شهرستان قم با توجه به شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ کارگاه غیر حضوری و نمایشگاه عکس را برگزار می کنند.

مصباحی یادآور شد: بارگذاری مطالب مرتبط با پیشگیری از اعتیاد در کانال های در راستای ارتقای سطح آگاهی اعضاء جامعه انجام می شود، که در این طرح افراد با اختصاص روزانه ۱۵دقیقه مطالعه ی مطالب در مجموع از ۲ساعت آموزش غیر حضوری بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: برگزاری آزمون مجازی آشنایی و پیشگیری از اعتیاد ویژه کارکنان، با ارائه گواهی نامه آموزشی از دیگر برنامه های این هفته است که به افرادی که بالاترین امتیاز را در این آزمون کسب کنند لوح سپاس نیز تعلق می گیرد.

مصباحی خاطرنشان کرد: در مجموع ۸ کارگاه آشنایی و پیشگیری از اعتیاد و در حاشیه آن برپایی نمایشگاه در این هفته، و در مراکز مختلف جمعیت هلال احمر با حضور اعضا در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه متن انگلیسی و ترجمه فارسی داروهای دیجیتال، مخدرهای دیجیتالی توسط اعضای کمیته بین الملل کانون دانشجویی هلال احمر شهرستان قم گردآوری و ترجمه شده است گفت: این مطالب برگرفته از سایت های “صلیب سرخ – سازمان بهداشت جهانی – و سایت های دیگر” است و در فضای مجازی منتشر شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر دوره یک روزه پیشگیری از اعتیاد با حضور جوانان، امدادگران و نجاتگران برادر عضو جمعیت هلال احمر شهر جعفریه در محل جمعیت هلال احمر این شهر برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی