مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با دهه کرامت و آغاز فصل تابستان، کلاس های آموزشی مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم با هدف غنی سازی اوقات فراغت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: کلاس های آموزش مهارت و توانمندی های هنری و علمی در این مرکز، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا آغاز شد.

وی بیان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی تخصصی با حضور مربیان مجرب در انتقال مهارت های کاربردی به هنرجویان نقشی کاربردی دارد و از این رو همچون سنوات گذشته این دوره های آموزشی در هلال احمر قم آغاز شده است.

مصباحی با بیان اینکه طرح غنی سازی اوقات فراغت که در مرکز جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بر مبنای اهمیت آماده سازی نسل جوان برای ورود به اجتماع طراحی شده است، گفت: این کلاس ها در محورهای علمی، فنی و حرفه‌ای، فرهنگی با رویکرد ارتقای مهارت و توانمندی های جوانان در حال برگزاری است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: کلاس های آموزشی، امداد و کمک‌های اولیه، داروشناسی مقدماتی و تکمیلی، خوشنویسی و نقاشی، خیاطی مقدماتی و تکمیلی همچنین عکاسی مقدماتی از جمله کلاس های این مرکز است.

مصباحی خاطرنشان کرد: در مباحث فرهنگی نیز کتابخانه و بانک اطلاعات برای دریافت آخرین فیلم ها برای ارائه خدمات به عموم مردم آماده است.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی با فضای مجازی و آموزش های مرتبط با این حوزه که با شرایط ویژه کرونا بیش از پیش مورد توجه همه قرار دارد افزود: برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه رایانه با عناوینی همچون؛ فتوشاپ مقدماتی و تکمیلی، تایپ انگشتی  ۲و ICDL1 ، حسابداری مقدماتی، آموزش نرم‌افزار هلو، ادیت عکس و روتوش (ویژه آتلیه)، طراحی صفحات وب مقدماتی و انیمیشن و کامپیوتر کودکان (۶تا ۱۲ سال) و رباتیک کودکان و برنامه نویسی از دوره های آموزشی ارائه شده در این مرکز به شمار می رود.

وی از برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد در این مرکز خبر داد و گفت: در بخش ورزشی نیز، اتاق ورزش بدنسازی با دستگاه خدمات آموزشی را با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه می کند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد:  برگزاری کلاس زبان های خارجی انگلیسی و  فرانسه ویژه گروه های سنی خردسالان ۵ تا ۷ سال و کودکان ۷ تا ۱۲ و رشته های ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال و همچنین فن ترجمه (زبان انگلیسی) وآموزش زبان فرانسه در ۱۶ ترم از دیگر دوره های آموزشی مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی