مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

با حضور استاندار و شماری از مدیران استان از دختر برتر عضو هلال احمر قم در جشنواره شمیم ریحان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با دهه کرامت و گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، چهارمین جشنواره شمیم ریحان در قم با مشارکت دفتر امور زنان استانداری قم و اداره ورزش و جوانان جمعی از مسئولان و حضور جمعی از جوانان عضو جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.

این جشنواره به مناسبت دهه کرامت، میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر به منظور تجلیل از دختران برتر استان قم در ۱۵ شاخص برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جشن که با محوریت تجلیل از دختران منتخب این جشنواره بر اساس پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت به صورت محدود در دهه کرامت برگزار  شد، از “ فاطمه برزگر ” عضو جوان هلال احمر قم به عنوان یکی از دختران فعال فرهنگی برتر استان تقدیر شد.

یادآور می شود، جشنواره شمیم ریحان با محور ایجاد پویشی ملی که دختران ایران زمین به صورت مشترک در یک جشن شرکت می‌کنند و در مسائل فرهنگی کشور تأثیر خاصی می‌گذارند برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی