مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



همزمان با دهه کرامت، اختتامیه دومین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» ویژه اعضای کانون های دانش آموزی با حضور رئیس سازمان جوانان و جمعی از مدیران عامل و معاون اعضای منتخب این جشنواره از استان های مختلف به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمیعت هلال احمر استان قم؛ اختتامیه دومین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» ویژه اعضای کانون های دانش آموزی با حضور دکتر گل فشان، و معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قم میزبان این جشنواره به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

با توجه به شرایط کرونا، و پس از برگزاری نشست های متعدد و بررسی و طبقه بندی آثار دومین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» در قم و داوری آثار دریافتی و انتخاب برترین آثار این جشنواره با برگزاری اختتامیه ویدئو کنفرانسی به کارخود پایان داد.


براساس این گزارش، دومین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» کانون های دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر، با همت معاونت دانش آموزی سازمان و معاونت امور جوانان استان قم به عنوان میزبان برگزار شد.

یادآور می شود؛ این جشنواره در راستای تقویت روحیه نشاط و شادابی و ایجاد گرایش نوجوانان به زمینه های صلح و بشردوستی در قالب هنر برای تجلی گفتار و رفتارهای بشردوستانه در بین اعضای کانونهای دانش آموزی هلال احمر در دو بخش سرود و نمایش و همچنین بخش جانبی خاطره گویی 112 ثانیه برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی