مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با دهه کرامت اردوی جهادی با اعزام اعضای شعبه شهرستان قم و همکاری معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان در روستای کوه سفید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ اردوی جهادی در روستای کوه سفید از توابع استان قم بمناسبت دهه کرامت و با حضور جمعی از جوانان هلال احمر قم اجرایی شد.

بر اساس این گزارش؛ در این کاروان نیکوکاری اعضای جوانان شعبه شهرستان قم اقدام به اجرای برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی کردند.

برگزاری کارگاه آموزشی امداد و کمک های اولیه، کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی
و مسابقات کتابخوانی و نقاشی ویژه کودکان از برنامه های این کاروان نیکوکاری به شمار می رود.

همچنین، برپایی نمایشگاه پوستر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، توزیع کتاب داستان ویژه کودکان و اهدای بسته های امدادی بین بزرگسالان از دیگر برنامه های این کاروان نیکوکاری بود.

یادآور می شود، آماده سازی داروخانه سیار توسط جوانان و توزیع دارو رایگان بین بیماران و ویزیت رایگان توسط پزشکان داوطلب، معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قم از دیگر فعالیت های این کاروان جهادی در روستای کوه سفید بود.

خاطرنشان می شود، بمناسبت روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه و در دهه مبارک کرامت، زیارتگاه امامزاده طاهر (علیه السلام) روستای طغرود بخش جعفرآباد، توسط جوانان جمعیت هلال احمر شهر جعفریه غبارروبی و ضدعفونی شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی