مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


همزمان با دهه کرامت نشست های هم اندیشی در حوزه فعالیت های آموزشی و فرهنگی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با حضور معاون و کارشناسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از برگزاری جلسه با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد و اظهار کرد: در این نشست، گزارشی از فعالیت های جمعیت هلال احمر در راستای پیشگیری و فرهنگی ارائه شد.

وی با بیان اینکه این جلسه با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد، گفت: محمدرضا بهرامی در این نشست، آمادگی جمیعت هلال احمر استان قم را جهت اقدامات بیشتر در این حوزه اعلام کرد.

مصباحی تصریح کرد: در ادامه این نشست، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
از فعالیت های جمعیت هلال احمر استان قم در راستای پیشگیری از اعتیاد تقدیر کرد.

مشارکت جوانان در پیشگیری از روند افزایشی شیوع بیماری کرونا

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در خصوص دیگر برنامه های جوانان به پیشنهاد مشارکت جوانان در پیشگیری از ابتلا به کرونا گفت: در راستای حمایت از سلامت و مسئولیت اجتماعی جوانان هلال احمر به عنوان الگو و پیشتاز مقابله و پیشگیری از روند افزایشی شیوع بیماری کرونا طرح هایی در حال اجرا است.

وی افزود: ارائه طرح های آموزش مجازی، آموزش حضوری در مراکز تجمعی، طرز تهیه دوخت و توزیع ماسک با دخیل کردن خیرین سلامت جهت تامین هزینه دوخت و وسایل ماسک و هدیه دادن به کسب و کارهایی که مجبور به حضور در جامعه هستند از راهکارهای اجرایی این طرح است.

مصباحی بیان کرد: تهیه المان های بزرگ ماسک در سطح شهر با تهیه و تنظیم شعارهای مرتبط با حضور در محل های پر تردد و تشدید آموزش های پیشگیرانه در فضای مجازی در تمام صفحات جوانان بصورت یکپارچه و انتشار پوستر واحد از طریق ربات از دیگر طرح های قابل اجراو پیشنهادی در ایام تشدید ابتلا به کرونا است.

برگزاری نشست رایزنی کارشناسی تشکیل دبیرخانه پاسخگویی به سوانح

وی از برگزاری نشست رایزنی در خصوص تشکیل دبیرخانه پاسخگویی به سوانح در حوزه ماموریتی سازمان (تیم های سحر) خبر داد و افزود: این نشست با حضور کارشناسان معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

مصباحی با اشاره به اینکه سازمان در نظر دارد به منظور حفظ آمادگی اعضای تیم های سحر اقدام به تشکیل دبیرخانه پاسخگویی به سوانح کند گفت: تمرین آموخته ها، ارزیابی میزان تاب آوری اعضای تیم، سنجش توان و میزان آمادگی، بازبینی و برآورد امکانات و تجهیزات، شناسایی نقاط قوت و ضعف از مباحث مورد رایزنی در این نشست بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: بررسی سناریوی پیشنهادی ویژه مانور ساعت صفر برای تیم های سحر از دیگر اهداف برگزاری این جلسه به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی