مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

نشست های هم اندیشی اعضای کانون های دانشجویی استان قم در راستای اجرای طرح های بشردوستانه و غنی سازی اوقات فراغت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛  جلسه هم اندیشی توسط اعضای کمیته های بشردوستانه کانون دانشجویی هلال احمر شهرستان قم در خصوص اجرای طرح جوانه های غیرت با هدف حمایت کودکان کار برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این جلسه با حضور کارشناس کانون دانشجویی استان و اعضای کمیته های هلال احمر کانون دانشجویی هلال احمر شهرستان قم برگزار شد.

در این جلسه که اعضا در مورد طرح جوانه های غیرت(کودکان کار) طرح و پیشنهاداتی ارائه کردند و پیگیری در مورد فضای تفریحی کودکان و گلریزان توسط اعضا و  دریافت حمایت خیرین  در راستای تامین پذیرایی و اجرای برنامه های فرهنگی تفریحی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین، جلسه هم اندیشی اعضای شورای اجرایی کانون دانشجویی برادران و خواهران دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه کارشناس و دبیر پیشین کانون، با ارائه مباحثی در مورد برنامه های آتی و طرح و پیشنهادی غنی سازی اوقات فراغت تابستان گفتگو و رایزنی کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی