مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: سومین دوره جشنواره ملی احسان در کرونا به میزبانی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور، دکتر محمد گل فشان اظهار داشت: در پی فعالیت های کانون های دانش آموزی هلال احمر در جهت تعمیق مفاهیم ارزشمند جمعیت و با توجه به شیوع بیماری کرونا در جهان، سومین دوره جشنواره ملی احسان در کرونا در قم برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: این جشنواره با موضوع خاطره گوئی ۱۱۲ ثانیه ای ویژه سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از سوی معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی و هلال احمر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مهم ترین اهداف این جشنواره شامل تقویت حس بشردوستی و کمک به هم نوع در میان نوجوانان و ایجاد روحیه شادابی و پویایی در ایام شیوع بیماری کرونا و ایجاد نشاط و تجلی رفتارهای بشردوستانه است.

گل فشان بیان کرد: در این بخش دانش آموزان می توانند خاطره ای از احسان و نیکوکاری و یا فعالیت بشردوستانه در ایام شیوع کرونا که در حق کسی انجام داده اند را تعریف نمایند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمراظهار داشت: شرکت در این بخش برای کلیه دانش آموزان ۷ تا ۱۸ سال آزاد است و لازم نیست الزاما عضو کانون دانش آموزی هلال احمر باشند.

یادآور می شود، طبق فراخون، داوری سومین دوره جشنواره احسان، در دو رده سنی ۷ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال انجام می شود و استفاده از حرکات دست و موسیقی و لباس و تغییر لحن گوینده مورد تاکید است و تکنیک های خاطره گوئی و زیبایی خاطره مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره، کیفیت تصاویر و نصب پوستر جشنواره در هنگام ضبط الزامی است. همچنین تن صدا نباید یکنواخت نباشد و خاطرات براساس منظق و واقعیت تعریف شود، در این زمینه ترتیب خاطره گوئی شامل مقدمه کوتاه و توصیف اتفاق و نتیجه گیری اهمیت دارد.

مهلت ارسال آثار تا ۵ مهرماه و تحویل آن تا ۲۴ مهر و همچنین تحویل آثار به دبیرخانه و بررسی تا ۳۰ مهر است، علاقه مندان می توانند آثار را در قالب لوح فشرده به نشانی دبیرخانه مرکزی در قم ـ خیابان شهید لواسانی (ساحلی) ـ نبش کوی ۷ ـ جمعیت هلال احمر استان قم و کدپستی: ۳۷۱۳۶-۴۶۷۹۳ ارسال کنند.

 گفتنی است، دبیرخانه مرکزی با شماره تماس ۰۲۵۳۷۷۰۸۱ تا ۸۴ داخلی ۱۲۸ و ۱۵۵و یا پست الکترونیک: javanan_qom94@yahoo.com  پاسخگویی سوالات مخاطبان است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی