مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

نشست بررسی دستورالعمل پیشنهادی رتبه بندی اعضای سازمان جوانان با حضور معاون و کارشناسان و اعضای منتخب معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی در نشست جلسه بررسی دستورالعمل پیشنهادی رتبه بندی اعضا بیان کرد: اعضای جوانان ظرفیتی ارزشمند در تصمیم سازی است و باید از این سرمایه در تحقق اهداف انسانی بهره گرفت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در این نشست گفت: باید با اجرای طرح های انگیزشی توجه خاصی به نگهداری اعضاء داشت.

وی در این نشست عنوان کرد: بالا بردن جذب جوانان با آموزش و سرمایه گذاری در کانون ها توجه به مشارکت در فعالیت های سازمان جوانان بعنوان درگاه ورودی از جمله مطالبات مهم اعضاء است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی  تصریح کرد: ارزیابی و نگاه خاص به ارائه راهکارهایی در جذب اعضاء و ارتقای سطح آموزش در بین خانواده ها از اهداف این رتبه بندی است.

یادآور می شود، در این هم اندیشی دستورالعمل پیشنهادی رتبه بندی اعضای سازمان جوانان که از طرح های جدید برای ایجاد انگیزه بیشتر و جذب اعضا سازمان است، ضمن بازنگری مورد بررسی و رایزنی قرار گرفت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی