مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

نشست هم اندیشی اجرای طرح ابتکاری جوانه های غیرت با حضور کارشناس و اعضای کانون دانشجویی هلال احمر قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ این نشست با حضور کارشناس کانون دانشجویی و با رعایت پروتکل بهداشتی و تعدادی از اعضای کمیته های بشردوستانه کانون دانشجویی شهرستان قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در نشست طرح ابتکاری جوانه‌های غیرت در حمایت از کودکان کار، درباره تقسیم وظایف اعضا هم‌اندیشی شد.

این گزارش می‌افزاید: با توجه به اینکه یکی از اهداف جمعیت هلال احمر، حمایت و تسکین آلام بشری و ایجاد انگیزه و حس اعتماد است، طرح ابتکاری جوانه‌های غیرت در حمایت از کودکان کار با هدف حمایت از قشر ضعیف و آسیب دیده جامعه (کودکان کار)، ایجاد یک روز متفاوت و شاد برای کودکان با اجرای برنامه های تفریحی و شاد، برگزاری کارگاه نکات بهداشتی در خصوص مقابله با بیماری کووید ۱۹ و رعایت مباحث امنیت و آموزش آسیب های اجتماعی در قالب بازی برای کودکانی که در جامعه قرار دارند به ارائه خدمات می‌پردازد.

خاطر نشان می‌شود: برگزاری جلسه اعضای کمیته بشر دوستانه کانون های دانشجویی و ارائه پیشنهاد، ارتباط با مرکز بهزیستی در خصوص هماهنگی های اولیه با نظارت مسئولین جمعیت هلال احمر، هم‌اندیشی با مراکز تفریحی جهت برگزاری برنامه مناسب و شاد، تامین صبحانه برای کودکان، جلسه و برنامه ریزی با گروه های هنری و اعضای روانشناس جهت برگزاری کارگاه آموزشی در قالب تئاتر و بازی و اهدای هدایا و جوایز از جمله اقدامات انجام شده در خصوص این طرح است.

گفتنی است، در راستای اجرای این طرح، گوسفند توسط یکی از اعضای کانون دانشجویی جهت توزیع و تهیه غذا بین کودکان کار قربانی شد. این برنامه با همکاری کمیته بشردوستانه کانون دانشجویی هلال احمر شهرستان قم و چند خیّر انجام شده است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی