مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: دانشجویان در اشاعه فرهنگ و مفاهیم بشردوستی در تحقق اهداف جمعیت هلال احمر سهیم هستند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی در خصوص ارائه طرح دومین جشنواره سراسری سفیران بشردوستی ویژه دانشجویان سراسر کشور در چهارمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم توضیح داد: در این جلسه دستگاههای اجرایی مختلفی حضور داشتند و بر همراهی تمامی دستگاهها و مجموعه های فرهنگی در برگزاری این جشنواره در جلب مشارکت دانشجویی تاکید شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: آگاه سازی و ایجاد دغدغه برای قشری علمی و آینده ساز از اهمیت بالایی برخوردار است که در این جشنواره دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: دانشجویان در اشاعه فرهنگ و مفاهیم بشردوستی در تحقق اهداف جمعیت هلال احمر سهیم هستند.

مصباحی بیان کرد: اطلاع رسانی مناسب در سطح دانشگاهها و دستگاههای اجرایی در برگزاری جشنواره از طریق نشریات و سایت و شبکه های اجتماعی یکی از مصوبات این جلسه بود که مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری دانشجویان در این جشنواره و بهره گیری از ظرفیت صدا و سیمای و رسانه در اطلاع رسانی وسیع از جمله مصوبه‌های چهارمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم بود که پیگیری شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: ترویج رفتارهای مهربانانه و دگردوستانه نیز از اهداف مهم جشنواره است که در بسیاری از برنامه‌های هلال احمر مورد توجه قرار دارد.

وی گفت: تاکید بر روش گفتاری و تحلیلی و با بهره گیری از روشهای گوناگون در طرح مسائل بشردوستانه و با تکیه بر تفکر فلسفی، مهارت و فن بیان برای جوانان هلال احمر که سفیران بشردوستی می باشند، مهم و ضروری است و در این جشنواره به آن پرداخته می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی