مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

طرح نذر خون همه ساله توسط اعضای کانون دانشجویی هلال احمراستان قم، در راستای ترویج فرهنگ نوعدوستی، احترام به ارزش های انسانی، تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها همزمان با ایام ماه محرم اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ اعضای کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر با توجه به اعتقادات مذهبی و عشق به سیدالشهدا (ع) و خاندان پاک آن حضرت با هرنیتی در ایام محرم نذر خود را با بخشیدن بهترین هدیه حیات و زندگی را به بیماران نیازمند خون ادا کردند.

بر اساس این گزارش، این طرح به مناسبت ایام دهه اول محرم و گرامیداشت یاد حضرت سید الشهدا(ع) و ۷۲ تن از یاران وفادارشان و در روز پزشک با حضور کارشناس کانون دانشجویی و جمعی از اعضای فعال کانون های دانشجویی هلال احمر و با رعایت پروتکل بهداشتی در مرکز انتقال خون استان قم اجرا شد.

 نهادینه کردن فرهنگ اهدای خون در جامعه بسیار حائز اهمیت است که اعضای کانون دانشجویی هلال احمر برای جلوگیری از کاهش ذخایر خونی و با هدف ترویج پویش قرار مهربانی در این اقدام خداپسندانه شرکت کردند.

یادآور می شود: این طرح با توجه به شرایط کرونا و لغو برنامه های حضوری هیات عزاداری رهروان حضرت علی اکبر علیه السلام در روز مراسم همه ساله نیز با حضور جوانان اجرایی خواهد شد.

گفتنی است، در روز پزشک شماری از اعضای کانون جوانان خواهران نیز با حضور در مطب پزشکان ضمن گرامیداشت این روز از حافظان سلامت با اهدای هدایایی تقدیر کردند.

همچنین شب سوم اجرای طرح  نذر سلامت با حضور اعضای کانون دانشجویی هلال احمر قم و همکاری در برپایی هیات های بزرگ سراسر استان اجرایی شد. در این طرح خواهران و برادران در ورودی هیات اقدام به انجام غربالگری تب سنجی و ضدعفونی کرده و توزیع ماسک نیز از دیگر فعالیت ها جوانان هلال احمری در این طرح است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی