مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در آستانه آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹_ ۱۴۰۰ شماری از اعضای کانون های دانشجویی و جوانان هلال احمر استان قم با مشارکت در بسته بندی لوازم التحریر دانش آموزان کم برخوردار کل کشور که در مسجد مقدس جمکران صورت گرفت به پویش مشق احسان پیوستند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: بسته بندی و توزیع لوازم التحریر ویژه مناطق محروم با عنوان پویش مشق احسان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه شده است و از هشت نقطه کشور به نقاط محروم توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این کار خداپسندانه با هدف اینکه دانش آموزی نباشد که به خاطر لوازم التحریر از تحصیل باز بماند، اجرایی شده است، افزود: لوازم التحریر تهیه شده تولید شرکت‌های داخلی بوده و برای دانش آموزان دبستانی و دبیرستانی به تفکیک دخترانه و پسرانه فراهم شده و پس از بسته بندی در هشت نقطه از کشور به تمام نقاط محروم ایران توزیع خواهد شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: جمعی از اعضای کانون های دانشجویی و جوانان هلال احمر استان قم با مشارکت در بسته بندی لوازم التحریر دانش آموزان کم برخوردار کل کشور که در مسجد مقدس جمکران صورت گرفت به پویش مشق احسان پیوستند.

یادآور می شود؛ در این بسته بندی‌ها تمامی نیاز یک دانش آموز دبستانی و دبیرستانی برای آغاز سال تحصیلی اعم از کیف، جامدادی آماده شده حاوی مداد، پاک کن، تراش، خودکار، دفاتر ۱۰۰برگ،۸۰ برگ و ۵۰ برگ به تفکیک خط دار و نقاشی به همراه مداد رنگی و خط کش ژله‌ای فراهم شده است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی