مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

دکتر حامد روشن چشم، مشاور جوان استاندار قم با حضور در مرکز جوانان هلال احمر استان قم به عضویت هلال احمر درآمد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اعلام این خبر اظهار کرد: در ابتدای این دیدار، مشاور جوان استاندار قم، از کلاس های آموزشی و اوقات فراغت و کتابخانه که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های فیزیکی در حال ارائه خدمات بود بازدید کرد.

وی افزود: در ادامه این  دیدار، دکتر روشن چشم با پوشیدن تن پوش هلال احمر به عضویت سازمان جوانان در جمعیت هلال احمر استان قم درآمد.
 مصباحی با اشاره به برگزاری نشستی صمیمانه با جوانان در ادامه این دیدار گفت: در پایان این دیدار نشستی صمیمانه با پرسنل و اعضاء فعال و دبیران کانون های جوانان و دانشجویی و مسئولان کمیته های مجمع استانی دانشجویی برگزار شد.

براساس این گزارش، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در این نشست، به تشریح تاریخچه سازمان جوانان و قم و اهداف هلال احمر و نحوه عضویت در سازمان و اجرای فعالیت های جوانان در قالب کانون های معاونت پرداخت.

مصباحی با اشاره به فعالیت های اعضا در کانون های غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، جوانان، طلاب و روستایی خلاصه ای از اهم طرح های مهم سازمان را ارائه کرد.

در ادامه این نشست که با حضور مشاوران جوان مدیرعامل و شماری از اعضا و دبیران و مسئولان کمیته ها برگزار شد،  پیشنهاداتی برای حضور نماینده یا نمایندگان حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان در جلسات مجمع جوانان با استاندار طرح شد، همچنین درخواست ارائه تخفیف برای دبیران و اعضا فعال در استفاده از مکان های فرهنگی و ورزشی استان و بهره مندی  از ظرفیت های استانی اداره کل ورزش و جوانان مطرح و گزارشی از فعالیت های جوانان ارائه شد.

دکتر روشن چشم نیز در این نشست، هم ضمن ابراز خرسندی از آشنایی با فعالیت های هلال احمر، با بیان خاطره ای از دوران دانش آموزی و زمانی که عضو کانون هلال احمر بودند فعالیت در این جمعیت مردمی ارزشمند توصف کرد، وی ضمن ملبس شدن به پوشش هلال احمری، به عضویت افتخاری معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در آمد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی