مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جمعی از جوانان هلال احمر قم، اقدام موهن و بی شرمانه نشریه فرانسوی در اهانت بر پبامبر عظیم الشأن اسلام را محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جوانان هلال احمر قم در این پیام اعلام کردند: اقدام موهن و شرم آور نشریه فرانسوی “شارلی ابدو” در بازنشر کاریکاتورهای اهانت‌آمیز نسبت به ساحت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام محکوم است.

مسلمانان جهان به هیچ عنوان توهین به ارزش‌های والای اسلامی را برنمی‌تابند چرا که این حرکت که ریشه در جهل دارد، قلب میلیاردها نفر مسلمان را در سراسر عالم جریحه دار کرده است.

این جوانان در این پیام گفتند: توهین به ادیان الهی و ارزش های والای انسانی و مقدسات صدها میلیون انسان حرکتی سرچشمه گرفته از جهالت و رذالت است و جاهلان بداندیش، به بهانۀ دفاع از آزادی بیان و عقیده این گونه ذات خود را به جهانیان نشان دادند.

چنین حرکت‌های تفرقه انگیزی نه تنها نشان از مدرنیته و تمدن انسانی نیست، بلکه عقب ماندگی فکری و خوی جنایت‌ علیه بشریت را نشان می دهد.

یادآور می شود؛  این همه ارادتمندان به رسول مهربانی ها می توانند با استفاده از ربات تلگرامی @love1_mohammad_bot به  به پویش#عشاق_محمد بپیونند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی