مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

فعالیت های کانون های دانش آموزی قم با اجرای طرح غربالگری و اهدای بسته های فرهنگی و لوازم التحریر در سال تحصیلی جدید کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم،آئین آغاز سال تحصیلی 1399 _1400 در استان قم با به صدا در آمدن زنگ صلح و دوستی در یکی از مدارس منتخب کانون دانش آموزی استان برگزار شد. این برنامه با حضور کارشناس و شماری از اعضای کانون دانش آموزی  برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در بخشی از این مراسم کارشناس دانش آموزی هلال احمر با توضیح در خصوص تاریخچه و معرفی اهداف جمعیت هلال احمر و فعالیت های کانون دانش آموزی سازمان جوانان، از دانش آموزان برای عضویت در هلال احمر دعوت کرد.

ارائه مطالبی در خصوص طرح هایی ملی و ابتکاری کانون های دانش آموزی به ویژه طرح ملی دادرس و المپیاد آماده از دیگر بخش های آئین گشایش مدارس در قم بود.

 بیان نکاتی در خصوص رعایت اصول بهداشتی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا و شرایط حضور دانش آموزان در مدارس، همچنین اجرای طرح پایش و غربالگری (سنجش تب و ضدعفونی کردن دست ها) توسط اعضای هلال احمر در زمان ورود دانش آموزان به مدرسه از دیگر فعالیت های هلال احمر در نخستین روز حضور دانش آموزان در مدرسه به شمار می رود.

یادآور می شود؛ در آغاز بازگشایی مدارس، به همت معاونت امور جوانان استان قم بسته های فرهنگی و لوازم التحریر ویژه دانش آموزان مناطق کم برخوردار تهیه و توزیع شد.

محمد مصباحی در این رابطه گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، با مساعدت خیرین، بسته های فرهنگی و لوازم التحریر جهت دانش آموزان مناطق کم برخوردار تهیه و به آنها اهدا شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در اجرای این طرح، تعداد ۸۵ بسته فرهنگی و لوازم التحریر وِیژه دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه تهیه و پس از بسته بندی میان دانش آموزان کم بضاعت توزیع شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی