مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

با هدف ارائه خدمات روان شناختی و مشاوره، برگزاری مسابقات هدفمند و اجرای برنامه های مفرح و متنوع فرهنگی در مناطق کم برخوردار تیم سحر جوانان قم به استان سیستان و بلوچستان اعزام می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از برگزار نشست هماهنگی اعزام تیم سحر در قالب طرح نذر آب ۳ خبر داد و گفت: این نشست با حضور مدیرعامل و اعضای اعزامی تیم سحر برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: ارائه خدمات روان شناختی و مشاوره برگزاری مسابقات و بازی های هدفمند، همچنین اجرای برنامه های شاد و مفرح و متنوع فرهنگی برای کودکان و نوجوانان منطقه از اهداف حضور این تیم در مناطق کم برخوردار است.

وی بیان کرد: ارائه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، توزیع اقلام بهداشتی، لوازم التحریر و اسباب بازی از فعالیت های پیش بینی شده برای این طرح است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: اجرای مسابقات نقاشی و ورزشی و بومی و محلی از دیگر فعالیت های تیم های سحر قم در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: همچنین لوازم التحریر به ارزش ۳ میلیون تومان هم برای توزیع بین دانش آموزان خریداری شده است که به همراه تیم سحر عصر امروز به این مناطق اعزام خواهد شد.

یادآور می شود: طرح نذر آب 3 از 24 تا 29 شهریورماه سال جاری در دهستان ابتر واقع در شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان اجرایی می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی