مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

تیم سحر هلال احمر استان قم در قالب کاروان سلامت و طرح نذر آب 3، با اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی متعدد برای کودکان و نوجوانان در دهستان ابتر شهرستان ایرانشهر فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ امیرحسین علیمردانی سرپرست تیم کاروان سلامت هلال احمر استان قم با اعلام این خبر گفت: همزمان با اجرای مرحله سوم طرح نذر آب تعدادی از اعضای تیم‌های سحر معاونت امور جوانان با هدف انجام فعالیت های بشردوستانه بر محور ایجاد نشاط، شادابی، همدلی و تقویت مشارکت اجتماعی و کار گروهی، ارائه خدمات روان شناختی و مشاوره، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی ورزشی برای کودکان و نوجوانان همراه تیم کاروان سلامت به استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

وی افزود: این تیم در حوزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و حمایت های روانی، با برگزاری کلاس‌های آموزشی بهداشتی جهت پیشگیری از بیماری کرونا و مسابقات ورزشی بومی و محلی برای کودکان و نوجوانان فعالیت خود را در اولین روز کاری کاروان سلامت و نذر آب 3 آغاز کردند.

سرپرست تیم کاروان سلامت هلال احمر استان قم ادامه داد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید لوازم التحریر و نوشت افزار رایگان و همچنین اسباب بازی به کودکان دهستان محروم ابتر اهدا شد.

لازم به ذکر است، فعالیت‌های تیم سحر از 24 تا 29 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی