مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

درخشش تیم سحر جوانان قم در اجرای طرح نذر آب 3

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴ ق.ظ

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: ۱۵۹۷ قلم کالای فرهنگی و لوازم التحریر در اجرای طرح نذر آب 3 استان سیستان و بلوچستان به ارزش ۱۱۵ میلیون و ۹۱۹ هزار تومان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی در خصوص خدمات تیم سحر استان قم در دهستان ابتر اظهار داشت: ارایه خدمات مشاوره فردی، خانوادگی، بالینی و تحصیلی، بازی درمانی، توزیع اقلام آموزشی و برگزاری مسابقات ورزشی و بازدید از کتابخانه روستا و اهدای کتاب از جمله برنامه‌ها در این طرح است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در این طرح همکاری در برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مقطع دبیرستان و اهدای بسته های آموزشی و توزیع کیف مدرسه و لوازم التحریر و توزیع اسباب بازی و بازدید از روستاهای دور افتاده و فاقد امکانات دهستان ابتر انجام شد.

وی تصریح کرد: همچنین بازدید و توزیع هدایا از دانش آموزانی که در کانکس تحصیل میکردند انجام شد و برنامه‌هایی چون آموزش پیشگیری از کرونا و توزیع ماسک و فعالیت های مددکاری و شناسایی خانواده های نیازمند و همکاری با تیم داوطلبان در توزیع بسته های معیشتی و پوشاک در بین روستاهای محروم ابتر در دستور کار قرار گرفت.


مصباحی با اشاره به دیگر برنامه‌ها عنوان کرد: رایزنی با مشاور امور بانوان استانداری حهت اقدام برای سنجش کودکان مقطع اول و دوم ابتدایی و جلسه با مدیران مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی جهت نیاز سنجی آموزشی و پیشنهاد آموزش نیروهای داوطلب هلال احمر جهت سنجش بینایی سنجی و شنوایی سنجی از دیگر اقدام‌ها در این طرح است.

وی در خصوص اقلام اهدایی توسط اعضای تیم سحر در اجرای طرح نذر آب 3 استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این طرح اسباب بازی برای کودکان شامل بازی فکری، سرویس اشپزخانه، وسایل پزشکی، کشتی، ماشین، هلیکوپتر و … به تعداد ۷۹۰ عدد به ارزش ریالی ۶۹۱/۹۹۹/۰۰۰ ریال اهدا شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: همچنین وسایل ورزشی شامل دارت و فوتبال دستی و توپ راکت و بدمینتون و کیسه بوکس و بولینگ و … به تعداد ۳۳۰ عدد به ارزش ریالی ۳۵۴/۷۰۰/۰۰۰ ریال هدیه شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اقلام اهدایی همچون لوازم تحریر شامل دفتر نقاشی و خط دار و مداد رنگی و مداد پاک کن، کتاب و … به تعداد ۴۷۷ عدد و به ارزش ۷۳۵/۳۰۰/۰۰۰ ریال بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی