مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

کرونا مانع فعالیت های کانون غنچه های هلال احمر نشده است. اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم به توجه به شرایط کرونا، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به اجرای برنامه های بشردوستانه کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با گرامیداشت هفته ناشنوایان غنچه های هلال احمر قم در کلاش آموزشی به همین مناسبت مشارکت کردند.

براساس این گزارش، در این برنامه غنچه های هلال احمر استان قم مهد ملائک وابسته به بیمارستان شهید بهشتی با بهداشت گوش و ناشنوایان آشنا شدند.

حضور غنچه های هلال احمر قم به مناسبت روز آتش نشان در پایگاه آتش نشانی از دیگر برنامه های اعضای این کانون است.

غنچه های مهد ملائک وابسته به بیمارستان شهید بهشتی  در این روز ضمن تبریک به آتش نشانها با بخشی از فعالیت های این گروه خدوم جامعه آشنا شدند.

همچنین، در هفته ملی سالمندان که با شعارکرونا؛ فرصتی برای تغییر نگاه به سالمندان
بر مبنای کارهای پیشگیری و فرهنگی جهت توجه به سلامت سالمندان آغاز شده است، تعدادی از غنچه های هلال احمر استان با رعایت پروتکل های بهداشتی به دیدار سالمندان رفتند.

جشنواره ملی بادبادک های آرزو نیز با استقبال اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم همراه شده است.

بر اساس این گزارش، در این فراخوانی از کودکان با سنین ۴ تا ۷ سال خواسته شده است تا با ساخت بادبادک ضمن بهره مندی از سلیقه و خلاقیت، آرزوی خود را به صورت خوانا بر بادبادک درج کرده و از آن یک تصویر تهیه و به همراه مشخصات به معاونت امور جوانان استان ارسال کنند.

گفتنی است، مهلت ارسال تصاویر بادبادک و متن آرزوها؛ تا 15 مهر ماه سال جاری است و علاقمندان واجد شرایط می توانند با ارسال تصاویر آثار خود در این طرح کشوری مشارکت کنند.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی