مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اعضای کانون های دانشجویی و جوانان هلال احمر استان قم با برگزاری برنامه های متنوع فعالیت های بشردوستانه خود را در کانون ها ادامه می دهند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با برگزاری مراسم عزاداری دهه اول ماه صفر اعضای فعال کانون دانشجویی هلال احمر استان قم در هیئت سید الشهدا حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) مراسم عزاداری برگزار شد و در این هیات با توجه به رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شماری از اعضای کانون دانشجویی هلال احمر به توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده پرداختند.

ارائه خدماتی همچون پایش و غربالگری برای ۲۵۰ نفر از عزاداران حسینی از دیگر فعالیت های اعضای فعال کانون دانشجویی هلال احمر استان قم در این مراسم مذهبی به شمار می رود.

 اعضای کانون دانشجویی هلال احمر قم در اولین روز هفته دفاع مقدس به عنوان عوامل اجرایی بهداشتی در برنامه زنده آیین تجلیل و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) شرکت کردند.

در این برنامه توزیع ماسک و مواد ضدعفونی به عهده جوانان داوطلب هلال احمر بود. که در این برنامه اعضای فعال کانون دانشجویی هلال احمر استان قم با حضور در ورودی های اصلی شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران به توزیع اقلام بهداشتی پرداختند.

در ادامه هفته دفاع مقدس، جوانان جمعیت هلال احمر شهر جعفریه با حضور در مراسم غبارروبی مزار شهدا با مقام شامخ آنها تجدید پیمان کردند.

دیدار اعضای کانون جوانان خواهران قم با مادر شهید سعادتمند از شهدای امدادگر هلال احمر بمناسبت هفته دفاع مقدس و تقدیم هدایا و لوح تقدیر از سوی جمعیت هلال احمر به ایشان از دیگر برنامه های این هفته در کانون های هلال احمر بود.

برگزاری نمایشگاه مجازی یادیاران امدادگر و حضور معنوی شهدای امدادگر هشت سال دفاع مقدس در کانال یادیاران امدادگر و آشنایی با زندگی نامه شهدای کاری از کمیته فرهنگی کانون دانشجویی جوانان هلال احمر استان قم در این ایام به شمار می رود.

اعضای کانون دانشجویی هلال احمر قم همزمان با روز 7 مهر از آتش نشانان تقدیر کردند.

در این مراسم اعضای کانون دانشجویی هلال احمر با حضور در پایگاه های آتش نشانی ضمن تقدیر از کارمندان آتش نشانی که در برنامه های مشترک همکاری کردند، از تلاش آنان در برگزاری مانور های امدادی در دانشگاه ها با اهدای لوح سپاس و گل تقدیر کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی