مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه جمع بندی برنامه های سالروز تاسیس سازمان جوانان و هفته وحدت (میلاد پیامبر اکرم ص) با حضور معاون و کارشناسان امور جوانان و دستیاران جوان مدیرعامل قم در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، برنامه های پیشنهادی گرامیداشت میلاد رسول اکرم (ص)، هفته وحدت و هفتاد و سومین سالروز تاسیس سازمان جوانان در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قـم مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این نشست، برنامه های پیشنهادی ستادی ارائه و مورد رایزنی قرار گرفت، که اعلام زمان یک هفته ای در راستای گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان جوانان و تشکیل کمیته های ستادی و استانی و ابلاغ شرح وظایف و طراحی و چاپ پوستر واحد از سوی سازمان جوانان و تاکید بر استفاده از آن در تمام برنامه های ملی و استانی از مطلب طرح شده در این نشست بود.

همچنین برگزاری نشست صمیمی با رییس جمعیت، دبیرکل، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان جوانان به صورت ویدئوکنفرانس در حضور اعضای مجامع، نخبگان و مشاورین مدیرعامل در تمام استان ها و انجام تبلیغات گسترده توسط صدا و سیما و خبرگزاری ها، رابطین خبری و ... از دیگر پیشنهادهای ارائه شده در یان نشست به شمار می رود.

گفتنی است،  تهیه کلیپ تبلیغاتی از فعالیت های جوانان و انتشار آن در سراسر کشور جهت و پخش از رسانه های عمومی و فراخوان عضویت در سطح ملی، دیدار رییس سازمان جوانان با مراجع عظام و مسئولان و ارائه گزارش فعالیت های جوانان و برپایی نمایشگاه بزرگ از توانمندی های سازمان جوانان از دیگر برنامه هیا پشنهادی بود.

یادآور می شود، برنامه های پیشنهادی استانی نیز در این نشست مطرح و نحوه اجرای آن مورد ارزیابی قرار گرفت، تشکیل ستاد استانی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان و دیدار و نشست صمیمی اعضا با مدیرعامل، نماینده ولی فقیه، مراجع، نمایندگان مجلس و مسوولین استانی مرتبط با امور جوانان در استان ها از مطالب ارائه شده در این بخش بود.

این گزارش می افزاید، برگزاری مسابقات فرهنگی به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص)، برگزاری نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های استانی و ارائه گزارشی از فعالیت ها و ...، اجرای طرح "قرار مهربانی" (اهدای خون)، اجرای مسابقات ورزشی دارت، تیراندازی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و ارسال پیام تبریک مدیرعامل و معاون جوانان و برگزاری جشن و تقدیر از جوانان فعال استان ها (با رعایت پروتکل های بهداشتی) و برگزاری اختتامیه طرح ملی احسان و اردوهای تشویقی و تفریحی در صورت مساعد بودن شرایط از دیگر پشنهادات مطرح شده در این نشست بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی