مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در خصوص ادامه فعالیت های حوزه جوانان با برگزاری نشست های هم اندیشی با مدیرعامل و سایر معاونت ها اقدام به هماهنگی برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های آتی ویژه جوانان کرد.
 
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه هماهنگی در خصوص اجرای ویژه برنامه های سالروز تاسیس سازمان جوانان با حضور مدیرعامل، معاون و کارشناسان و دستیاران جوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، در این نشست، طرح های ارائه شده مورد بررسی و جهت اجرا در 14 آبان ماه سال جاری همزمان با هفتادو سومین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر مصوب شد.
 

همچنین؛ جلسه هماهنگی آموزش های مجازی مخاطرات برای اعضای جوانان برگزار شد. در این جلسه هماهنگی که با حضور معاون و کارشناسان امور جوانان با معاونت آموزش و پژوهش برپا شد، در راستای برگزاری دوره های غیرحضوری آمادگی در برابر مخاطرات مطالبی ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

در نشستی که با حضور رؤسای ادارات و کارشناسان معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد، در خصوص برنامه ریزی برنامه های سالروز تاسیس سازمان جوانان، هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، آموزش های مجازی مخاطرات جهت اعضاء، فراخوان عضویت، هفته سلامت روان و... تصمیم گیری شد.

یادآور می شود؛ در خصوص روند اجرای برنامه ها در ساختار اداری جوانان، نحوه برگزاری کلاس ها و کارگاه های اوقات فراغت در زمان کرونا و استفاده از فضای مجازی و استفاده از ظرفیت خانه های هلال نیز در این نشست، تبادل نظر شد.

خاطرنشان می شود؛ به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی و با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه و افزایش فشارهای روحی و روانی بر اقشار مختلف، بخصوص جوانان، بخش مشاوره مرکز جوانان جمعیت هلال احمر در راستای کاهش اثرات بلایای طبیعی و غیرطبیعی و بحران های اجتماعی با حضور یکی از مجرب ترین مشاورین استان دوباره افتتاح شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی