مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همه ساله برگزاری سفره امام حسن و مراسم رحلت پیامبر (ص) توسط اعضای کانون دانشجویی هلال احمر استان قم از اقدامات اعضا بود امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا اعضای کانون دانشجویی هلال احمر با جمع آوری نذورات خود و توزیع در بین نیازمندان تلاش کردند فعالیت بشردوستانه را در این ایام برگزار کنند.

به گزارش روابط عمومی جمیعت هلال احمر استان قم، اعضای کانون دانشجویی هلال احمر با حضور در مرکز جوانان به بسته بندی و آماده سازی اقلام توزیعی پرداختند.

بر اساس این گزارش، در این فعالیت مدیرعامل جمعیت هلال احمر و معاون امور جوانان از فعالیت اعضا بازدید کردند. این برنامه در روزهای پایانی ماه صفر توسط اعضای کانون دانشجویی در یکی از مناطق شهر قم برگزار شد.

در این برنامه اعضای کانون دانشجویی هلال احمر با آماده سازی غذای گرم، حلوا، شله زرد، پنیر، خرما و همچنین آماده سازی مواد غذایی مثل ماکارانی و روغن و همچنین اقلام بهداشتی مثل ماسک و ژل ضدغفونی کننده، اقلام را بین نیازمندان توزیع کردند.

یادآور می شود؛ این نذورات بسته بندی شده در شامگاه رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی (ع) با همت اعضایی کانون دانشجویی به دست نیازمندان رسید.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی