مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: نشست توجیهی و آموزشی اجرای طرح ملی ناظران سلامت هلال احمر با حضور 150 نفر از اعضای جوانان توسط کارشناسان مرکز بهداشت استان در حال برگزاری است.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با بیان این مطلب گفت: طرح ملی ناظران سلامت در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه های علوم پزشکی استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح با محوریت پیشگیری و آموزش چهره به چهره اجرا می شود، افزود: آموزش تیم های داوطلب هلال احمر توسط کارشناسان مرکز بهداشت استان قم انجام می شود.
وی با بیان اینکه دبیرخانه طرح در معاونت امور جوانان هلال احمر استان مستقر هست گفت: نشست‌های توجیهی و آموزشی داوطلبان طرح ملی ناظران سلامت با حضور 150 نفر از اعضای جوانان، در قالب 8 گروه در حال برگزاری است که پس از اتمام آموزش‌ها در مناطق تعیین شده جهت ارزیابی و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی اصناف تقسیم‌بندی خواهند شد.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: ارائه آموزش های عمومی به اقشار مختلف و ارائه گزارش روزانه به مراکز بهداشتی از جمله اقدامات اعضای هلال احمر در این طرح خواهد بود.
مصباحی با اشاره به تعهدات دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح ناظران سلامت تصریح کرد:ا  علام و ابلاغ اجرای طرح به مراکز شهرستانی ،تهیه و اعلام اسامی پایگاه های سلامت ،صدور معرفی نامه برای اعضاء هلال احمر شرکت کننده در طرح، مشخص کردن محدوده طرح ،ارائه آموزشهای لازم و توزیع چک لیست های مورد نیاز در اجرای طرح از جمله تعهداتی است که توسط دانشگاه علوم پزشکی در راستای اجرای طرح ناظران سلامت اجرا می شود.
وی خاطر نشان کرد: هماهنگی، برنامه ریزی، تقسیم بندی و ارائه گزارش به دبیرخانه مرکزی اجرای این طرح در تهران توسط معاونت امور جوانان استان قم صورت خواهد گرفت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی